2009. június 22., hétfő

Megérzés

Előrebocsátom, hogy ha nem leszek esetleg túl szigorú most, vagy a jövőben egy másik filmmel, az filmkritikusi vágyaim temetése miatt lehetséges. Így a hozzáállásom is jelentősen változott terveimmel együtt, szóval ezért van, hogy lehet hogy ez egy közepes, felejthető thriller, én mégis nagyon tudtam élvezni, egyúttal a lehúzó kritikákkal ellentétben egyáltalán nem untam, egy végig pörgős, feszültséggel teli másfél óra volt ez számomra. A történet szerint egy nőre hirtelen szakad rá a súlyos tragédia: férjét halálra gázolták, és egyedül maradt két lányával. A borzalmas nap utáni reggelen viszont arra ébred, hogy férje ismét vele van, mintha az előző nap meg se történt volna.. Hosszú idő telik el, mire rá is jön, hogy az éppen zajló hét napjait teljes összevisszaságban éli, de még mindig nem tudja, mi célt is szolgál ez, és hogy történhet ilyesmi..
Ha túl tudunk lépni a végig misztikus és izgalmakkal teli film megoldásának elbliccelésén, illetve, hogy az egész film végállomása konkrétan a legfontosabb kérdésekre nem ad választ, akkor egy nagyon is fordulatos filmet nézhetünk. Sandra Bullock most nem hozza a szokásos szeretnivalóan bájos karakterét, de elfogadható alakítást nyújt.
Persze, lehet nekem csak az emlék tesz és fogja szebbé tenni a film emlékét, de szerintem nyugodtan lehet adni neki egy esélyt, nálam nem okozott csalódást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése